I get the magic baby!

Jag vaknar alltid upp mitt i natten utav att jag inte har någon känsel i mina händer. Det har hänt mig nu i några veckor, det är så sjukt jobbigt. För jag kan inte sova som jag ska och jag vet inte hur jag ska få bort problemet?! Men det konstiga är att när jag har druckit, då känner jag inget på natten utan då vaknar jag ist av att mina händer är ur känsel.

Sen är det så jobbigt, kan ju inte ligga som jag vill i sängen när jag ska sova. Så hela min kropp tar stryk nu dom senaste veckorna. Hostar gör jag också som en tok på nätterna, så när jag vaknar har jag håll för jag har hostat som en galning.
- jag känner mig trasig!

I helgen, då var det dags igen för luciacruising. Det va inte roligare är förra året, men det va roligt! Jag längtar tills nästa år. För då ska jag fan köra.
Bilen i år blev inte pyntad - tråkigt om du frågar mig!
- Här är bilen jag åkte och pynta förra året!

Som vanligt så hände det något på väg in till Svea vägen. Mårten tappade däcket. Lyckat!
Precis när han fick på däcket igen efter mycket om och men, så fick vi veta att polisen va på väg där vart vi va. För vi va ca 15 bilar, då bakhjulsdrivna. Som åkte och sladdade runt, runt och runt på ett industriområde.
Det slutade bra iaf!

Igår, söndag. Det va min bakis dag. Då jag drack hela helgen. Det känns verkligen i kroppen. Va hemma hela dagen, åkte och beställde pizza och sen hem igen. Åkte in till Norrtälje en stund, skulle hämta lillebror.


Puss!


Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ?

har sagt att du kan lägga dig som du vill men du vägrar ju?

Postat av: sofie

Kååååååååååååååååååååååååååååå! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback