Ja jag rimmar på

Ååååh, så är det December redan.. Shit vad tiden går fort :o?!

Snön bara faller ner och det blir bara kallare och kallare, vintern kommer förtidigt! Jag gillar det inte och sen är det fredag imorgon och vad händer då?
Förra helgen va som sagt fart fylld, så denna helg lär väl bli lugn och stillsam. Förresten kan det vara skönt det också, men får se vad vännerna tycker att man ska hitta på.
Nej usch, nu ska jag kika vidare!
o
Jag vill ha jobb, egen lägenhet, hund och hela köret. Eller, inte barn nu. Det får helt enkelt vänta! Men jobb och bil det är ett måste till 2011....
Nu ska jag pussa på den bästa.
Pusspuss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback