Jag känner mig vilsen.

Är i en period just nu. Saknar allt jag inte har, det är sjukt jobbigt.

Hunden - Elvis, han saknar jag något grymt mycket. Drömde mig bort bland bilderna så det kändes som om jag klappade på han öron. Känner den känslan i fingrarna.

Hästen - Wiktor, visst det har gått 5år sen han drog iväg. Men nej, jag kan inte släppa honom. Det va den bästa av den bästa. Det finns ingen bättre, det va han som lärde mig att kämpa man får inte ge upp!

- det är inte han, men det är likt.

Kaninen - Jocke, haha en kanin tänker alla? Men han va som en hund, han visste vad han hette och han kunde till och med sitt och plats. Om man sa till honom gå hem, då hoppade han till sin bur och sen väntade på att man skulle öppna åt honom och sen hoppade han in självmant. Det tycker jag är bra gjort att få en kanin så väluppfostrad!


-Inte jocke heller, men såg exakt ut som denna kanin.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback