jag lever faktiskt

eller? Jag vet inte själv om jag lever eller inte. Ögonen vill sova, magen ropar på mat och kroppen har sagt upp sig. Känns inte så bra?


Kom hem ganska sent inatt, därefter trodde jag att jag skulle få sova hur länge som helst idag. Inte det inte! Jag fick mina 4 timmars sömn och sen va det dags att gå upp tyckte Emma.
Vid 10 tiden tyckte vi att grabbarna inte skulle få sova mera, så vi gick ut till min stuga med kastrull lok och bankade. Inte så populärt direkt, men fan så roligt det va! Skrattade innan jag ens hade väckt dom, hhhahahah.
Ska dricka idag tror jag, fast jag vet inte nu. Jag är inte taggad på det, men kan bli. Lite mat, dusch och bra sällskap så man taggar till så blir allt bra.
Jag vill ha julafton, vill lägga mig ner och vakna den 25 december och veta att nu ska man ut på krogen. Det är jag så grymt taggad till. Vill ha juldagen nu nu nu nu!!!!
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback