Sorry Arne!

Hoho! Idag mår man som man förtjänar kan jag säga. Jag mår piss!

Fick i mig en del dricka igår, sällskapet var bäst! Idag hoppas jag på ett bättre ös. Det ska nog fixas tror jag, bara om folket vill.
- Fyfan vad jag saknar min hund. Det finns inte i ord hur mycket jag saknar honom. Inget kan ta ifrån mig min kärlek till honom. Elvis <3

Jag är typ bäst! Alla mina julklappar är färdig inhandlade, yes! Så jag behöver inte tänka på det nu, för jag hatar att vara ute i sista sekunden att handla. Då blir det ta det första bästa & det är inte bra...
Menmen, nu är det köpt!
Nu orkar jag inte sitta här och glo, vi hörs!
Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback