Get it crazy!

Shit, jag tror jag ska dö! Magen är helt mätt, jag är helt spyfärdig. Det va längesen jag va såhär mätt, det kanske är bara för att jag lagar så otroligt god mat ;) haha.

Haha, idag när jag och den bästa skulle åka hem för att laga mat så tänkte vi att vi skulle åka lite tidigare hem pga vädret. Tur va väl det, på min lilla grus väl hem till mig var det total kaos. Vi fick hjälpa och putta, när hon som hade kört fast kom loss åkte vi vidare. Men sen ringde min mamma, för det va hennes kompis som hade kört fast, för hon hade kört fast en gång till när hon skulle vända?! Ååååh, men tillslut fick jag gå hem och laga min underbara middag!
Min bil - våran! Det är den bästa bilen. Jag verkligen älskar denna!
Justeja, nu i veckan åkte en av mina kompisar av - kanske inte så ovanligt om man vet vem det är?! Menmen, det tog sin lilla tid att ta upp honom.
Haha, inte blir man förvånad? Är det halt och man åker gammal bakhjulsdriven bil så behöver man inte bry sig helt. Om man frågar mig iaf.
När vi skulle försöka ta upp bilen, tror vi va mellan 6-8 bilar som va där och stoppade trafiken och sen en 4hjulsdriven bil som försökte dra upp honom. Men det gick inte och det bästa på det va att färjan hade precis kommit in så lastbilar efter varandra kom hela tiden. Svinkallt va det också!
Vi fick tillslut upp honom, men det va inte med den bilen vi kom med. Det fick komma en till bil och försöka, han hade flak på sin bil så 10 personer satt där och tyngde ner bilen, rätt smart!
Förstår om ni inte är så intresserade, men jag va bara tvungen att lägga ut bilder och skriva om avåkningen.
Låtar som ni bara måste lyssna på:
September - Mikrofonkåt & Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)
Hare bra!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback