We can do the all night

Och här sitter man igen. Letar faktiskt jobb! Skrev in mig hos arbetsförmedlingen tidigare idag. Så nu ska jag bara åka dit imorgon och få en tid inbokad så ska vi se att jag förhoppningsvis får något jobb!

Sökt jobb så det sprutar om idag, vill inte vara hemma längre. Är så sjukt less! Visst, jag pluggar lite i skolan också. Men det vill jag inte göra längre, vill komma ut i arbetslivet och få tjäna mina egna pengar och till och med flytta till ett eget.

Känner mig så vilsen, vet inte vad jag ska hitta på. Vill mer än gärna ha jobb, men just nu känns det som om det inte finns något. Menmen, det dyker säkert upp något snart.
Huuua, idag vaknade jag INTE av att mina händer hade domnat bort - skönt! Undra vad det är egentligen? Fick även sova ut själv idag, då den bästa drog in till skolan och skulle gå på något möte.
Fick inte sova så länge själv, men skönt va det iaf! Inte för att jag fick sova så mycket för jag hostar nästan så jag spyr?! Men självklart precis när jag nästan somnade helt då kommer han tillbaka.
Han är jätte glad och jag fick verkligen inte somna om, för han skulle ju förklara vad han skulle göra och så. Bra för honom!
Kanske ska börja i hans skola ist? Verkar mer fritt... Men jaja, jag vill inte dra mig tillbaka till skolan nu när jag söker jobb. Känns så drygt!
Hund har jag också börjat kollat på igen, jag vill verkligen ha en igen! Men nu vill jag ha en från start, så jag kan lära hon/han grunderna ist. Men får se när det blir, ska skaffa bil innan helst.
Tänkte dra mig tillbaka nu en stund, han sover - tänkte hoppa på honom!
Puss & Kram!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback