I can´t be safe

Efter allt detta tjat om hur varmt det är om dagarna så har det kommit in ett dåligt väder till oss nu. Skit tråkigt! Men det är ganska skönt ändå. Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, ska väl försöka få tag på Emma. Vill hitta på något med henne, jag gillar verkligen att vara med henne!
Menmen.. Jag kankse ska dricka idag, faan! Jag är såå smart, men ah. Kanske inte såå roligt att dricka själv.

Jag vet inte varför, men jag har tappat stinget helt att blogga. Känner att inget jag skriver är roligt att läsa eller hänger ihop?! Jaja, ingen klagar iaf. Jag är nöjd.
Nu sitter jag hemma och är billös, känns inte så där riktigt lyckat. Mitt ex bil blev körförbud på idag, mammas bil är på verkstad men den får vi tillbaka idag. Mammas bil är olagig tydligen, bakdäcken är helt slut.
Det känns verkligen att jag måste köpa bil snaaart! Jag kan inte sitta och åka buss men jag har ett körkort. Det är ju pinsamt. Usch och fy!

Tänkte hoppa in i duschen och ta något att äta nu.


- jag saknar honom.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Janina

Musiken var GRYM! Den var så fantastiskt bra, jag och Hanne ångrade bittert att vi inte hade dom som spelade på 30-års festen men visste inte om dem då!! Men dom var helt fantastiska!! Allt är bra med mig! :) Semester... Hur är det själv? Kram

Postat av: Janina

Bandet var GRYMT! Verkligen riktigt, riktigt bra!!! :) Hälsa dem det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback