I have lost my control

bad boys.. ja killar det är bara skit. jag hatar allt med känslor och det gulliga.
Jag har gett upp. Tårarna bara flödar fram fortfarande av saknad, jag tänker inte längre låtsas må bra. Jag mår så dåligt, den saknad jag har går inte att beskriva i varken ord eller bilder.
Jag vill bara spola tillbaka tiden och öppna ögonen och se vad som gick fel. Allt känns som mitt fel.
jag står här helt själv. Du har nytt jobb, nytt place att bo i och till och med en ny brud. Det tog knappt 2 veckor och sen var du på benen igen, verkade det som. Det är de som gör mig mest virrig. Hur kan du?

Btw, det är onsdag idag och på fredag sticker jag och några kompisar till västerås. Jag ska vara fyllechaffis heeela helgen, kan bli skönt. Jag verkligen älskar att komma bort ifrån lilla hålan vi bor i. Få rensa tankarna helt och hållet. Menmen, det blir inget drickande iaf där. Blir nog en hel del bil körande. Det är också skönt!

Kommer ha dig i tankarna hela tiden! Jag ska bli en ny människa, plugga vidare och satsa allt jag har på detta!


Förresten, min och jonathans hund. Vi kanske har hittat en ny ägare till honom. Hoppas, hoppas, hoppas!
jag vill verkligen att han ska må bra. Han ska verkligen inte lida för det som har blivit. Han behöver behandlas som en oslipad diamant!

Sådär ja, nu vet ni att jag lever.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

vart har du tagit vägen tjejen? :)

+ blogg lite råååÅ! <3

Postat av: jacqueline

det är bra (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback