Nu är helgen över och alla jobbar. Inte jag då! Men det gör inte mig så mycket. Fast det hade varit skönt med ett jobb! Man får mycket sömn iaf när man inte jobbar, skööönt!
Idag vaknade jag sent, låg och drog mig ett tag till i sängen. Gick upp och satte mig här, hittade inget speciellt. Men jag ska iaf in till norrtälje snart och gå hem till en kompis. Ska träffa deras dotter, det va sååå länge sen jag träffade henne. Fy skäms! Vi ska även kolla på lite annat som blir en förändring på mig. Säger inte vad det är. Men snyggt kommer det bli! Jag är sååå taggad så det finns inte.
Utan bil är jag också, så buss får det bli för mig så länge. Tittar på bil hela tiden, men det finns ju bara skräp! Jag vill ha en ganska billig men ändå fin. Tänker inte lägga ut mycket pengar på en bil som jag kommer tröttna på ganska fort. Då väljer jag hellre att åka i en som är mindre fin men går att åka i, smart va? hahahahaha :)

Jag saknar dig. Det är helt sjukt! Jag vill spola tillbaka tiden, till den tiden vi umgicks.
Men nu är tiden annorlunda. Jag drömde om dig inatt. ♥

Nu ska jag fixa mig in i det sista och sen kila till bussen.
Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback