hej hopp gummi snopp!

jag har inte haft ork att blogga. men nu, nu måste jag se till att börja igen.
jag har fått hem alla mina kläder nu ifrån jonte! äntligen.. vet inte vart jag ska börja, men allt har blivit ett helvete. alla möjliga ringer och tjatar och bråkar. jag orkar verkligen inte det!

jag vill kunna göra vad jag vill, säga hur och vad jag vill utan att någon ska stå bakom mig och picka på axeln och säga "nej gör inte så, jag blir så ledsen på dig då!" eller något liknande.
det enda som kan stoppa mig är du, jag vill att du ska visa den jag öppnade ögonen för, visade mig respekt och kärlek. men nu är det bara skit från din mun tycker jag.
du kan faktiskt inte bete dig som du vill, jag har faktiskt känslor. jag tycker sånt här är så jobbigt. känner mig som ett klotterplank.

jaja, idag då. kom hem för en liten stund sen. sov inte hemma inatt. ska snart sätta mig framför tven och glo lite tills jag ska åka till skolan. har ingen aning om när vi börjar, men det blir säkert bra hahaha.
justeja! jag har hittat min klänning nu. den är huuuuuuuuuuuuuur fin som hellst, jag bara älskar den!

peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback