Hey there!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Det känns helt sjukt - overkligt!
Nu ska jag bara försöka stå på mina egna ben och tjäna mina egna pengar. Det ska nog gå bra ska ni se..

Gårdagen var heeeelt spårad! Jag vill bara gör om den igen, igen och igen! Men sån tur kan man ju inte ha.
Så idag får kroppen lida. Jag har så fruktansvärt ont i kroppen, ingen aning om varför. Nu vet jag iaf att jag hade roligt igår - det känns i kroppen!

Min ork till att skriva är inte så stor. Musten sen jag och jonte gjorde slut blev bara mindre och mindre. Sen är det mycket till att jag aldrig är hemma nästan. Kommer hem sent på kvällen och då orkar jag inte sätta mig här.
Idag vad händer då? Det enda jag vet att jag ska in till norrtälje och äta. Jag är sååå jävla hungrig.

Nu måste jag kila.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback