jag äcklar dig!

Gårdagen va suuuper rolig! Det va den bästa kvällen på länge.

Jag och Jenny startade kvällen hemma hos en vän, där fick vi i oss en hel del. Sen åkte vi ner till stan med en kompis ner på krogen, där träffade man på ännu fler som man kände.
Efter mycket om och men så bestämde vi oss att dra till ett annat ställe, inte för att det va så lätt att fixa skjuts. Men tillslut gick det! Haha, vi fick väl i oss ganska mycket på krogen så tiden gick så sjukt fort ( :
Vi kom hem ganska sent & jag är mest glad över att jag INTE är bakis.
Idag, ska jag på krogen igen! Känner mig inte så taggad men har man lovat så måste man :p Juste, jag hatar bilar mest av allt. Skiten går bara sönder hela tiden.
Nu har jag inte tid, ska laga lite mat.
- jag längtar tills sommaren!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback