Man mår som man förtjänar

Äntligen är helgen slut, för min helg har varit fartfylld. Jag ska inte klaga, men såhär i efterhand tog kroppen ganska mycket stryk. Men faktiskt, jag är inte bakis alls - skönt!

Igår som sagt, drog vi ut på krogen. Drack groggar efter groggar, men det hände ingenting tyvärr... Så vi drog ifrån krogen till bilen där vart våra öl låg och så åkte vi med den. Kan ju erkänna att det va nästan roligare i bilen än på krogen igår.
Klockan bara rann iväg igår, så jag kom hem imorse och det kan jag säga att det va inte roligt. För dagen idag blir bara seeeeeg och jävlig. Menmen..
Nu ska jag äta något.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback