Nu ska jag för er berätta

att jag är hungrig, trött och less!

Gud, igår kom snöovädret, det va ingen höjdare. Jag fick köra hem, det är en väg som man ska köra 70km/h men jag körde som snabbast 60km/h, för det va skit läskigt :(
Kom hem gjorde vi iaf! Dagen idag har gått till att sova, kolla på tusenbröder och bara tagit det lungt. Jag vill inte dra mig utåt men det kommer bli ner röstat ganska fort, med tanke på att det är snöstorm ute. Gud så roligt det är att sladda!
Usch, vad jag längtar tills fredag. Äntligen ska jag dra ut på krogen med den älskade jenny, det är även hennes premiär på krogen så vi ska dansa oss trötta! Som det ser ut nu så blir det hela helgen på krogen, så hoppas kroppen orkar med det hahahahaah.
Nej äsch, nu ska jag klä på mig och äta något.
Skål!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback