I´m crazy in love

Som sagt, jag hatar måndagar.. Menmen, man ska inte deppa för det!

Vädret suger, regnet bara öser ner och tydligen ska det regna imorgon också. Inte så roligt, men vad gör det egentligen när man går i skolan och är inomhus hela tiden?
Veckan som har varit har jag fått assisterat hemma fru. Min mamma och låtsas pappa har varit i Frankrike. Lagat mat, städat och väckt min lillebror har varit min uppgift förra veckan. Men lite roligt har jag fått varit med om iaf. En sväng till Umeå blev det i Torsdags för att hämta en bil. Resan upp var roligt, men sen påväg hem, ja det ska man inte tala om, det va den hemskaste resan jag gjort.. Fick sitta själv i en bil i 64mil enkel resa.
Jaja, nu är jag hemma iaf. Ett plus, båda bilarna höll! Så nu är jag ganska less på att sitta och köra bil utanför min kommun hahaha.
Skolan rullar på, det är ett ganska skönt besked. Jag kommer antagligen få gå nästa termin också pga av några skäl. Men mig gör det inget, för det är ganska skönt att dra till skolan och veta vad man ska hitta på om dagarna. Jobb för mig är en hel ny värld! Men det ska nog gå bra den dagen jag har ett jobb. Men frågan är bara, vad ska jag jobba med? Jag är helt vilse på den fronten.
Nej, nu ska jag kila ut till mig och städa och plugga lite. Sen invänta min mor så blir det middag!
Btw, jag älskar min mamma!



Puss & kram!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback