I never party

Så var det måndag.. Det suger!
Jag hoppas dagarna inte går allt för segt, för jag vill ha helg igen. Vill kunna sova ut, känner mig d ö d. Är sjuk fortfarande, det är verkligen segt om inget annat. Lungorna följer nästan med upp när jag hostar. Det gör ont!
Imorgon kväll kommer primadonnan hit, jag ska vara hundvakt alltså.
Min pappas hund, men det är mer som min lillasyster.


Får se hur det går, med tanke på att jag har skola och så nu i veckan. Men det ska allt fixa sig!

Helgens planer är inte planerade, men det kanske lutar att bara vara hemma nu när jag ska ha hunden. Det kan vara skönt det också. Det va ett tag sen jag bara va hemma och glodde på film eller nått.
Blir lätt så när man har körkort, skönt men ändå inte.. Men jag kan ju ta mig vart jag vill och vilken tid på dygnet också.

Har egentligen inte så mycket att säga. Känns bättre nu iaf, när jag vet att bloggen är uppdaterad.

Puss & kram!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback