punkt!

Haha, jag är sämst på att blogga! Men det kan beror på att jag inte orkar sitta vid datorn lika mycket nu som jag gjorde förut. Jag orkar inte leta efter internet hemma... Men nu, nu tar jag tar i kragen och skriver ett inlägg.

Jag är sjuk, sjuk som satan. Orkar inte det! Men sånt är livet om man promt ska vara ute och dricka i minus grader typ. Skolan har jag också tagit tag i nu också, det känns skönt!
Så imorgon ska jag till skolan på möte med syon och min mentor, visste inte ens att jag hade någon. Känns tryggt!
Busskort fick jag också igår utav skolan, så nu kan man ta sig någonstans om jag inte får låna mammas bil.
Musten är helt ur mig, jag orkar knappt trycka ner tangenterna. Mina lungor gör sååå fruktansvärt ont, vill knappt andas. Men måste man så måste man! Öronen har också sagt upp sig. Usch, vill inte vara sjuk helt enkelt.
Det låter på mig som om att jag ska vara hemma och kura ihop mig i sängen med massa bra film, godis och ett varmt täcke i helgen. Kanske inte en dum idé?

puss&kram skum banan!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback