You play..

Skit väder, till och med så att inte hunden vill gå ut. Juste, hund har jag införskaffat mig! Det är en amstaff hane på 7månader, han är såå söt. Mammas lilla gris. Det va inte så lätt att vara ifrån honom när vi åkte till tyskland & schweiz, men fick bita ihop.

Han är som en liten bebis, han äter, skiter och sover hela dagarna. Men det blir väl lite livligare om någon månad när han växer på sig. Bortskämd har han blivit, han måste nästan bli matad ur handen nu. Han äter så dåligt ibland :/
Hundar är roliga dom!

Schweiz då, det var heeeeeeeeelt grymt! Jag vill nästan bosätta mig där. Saknade verkligen inte Sverige en sekund.. Maten där var också helt underbar, usch och fy vad jag saknar stället. I sommar vill jag dit igen!
Vi åkte och kollade på Alperna, det var också helt fantastiskt. Vilken syn! WOOOW! Sen åkte jag och J själva till något place som man kunde gå upp i ett utkikstorn, ja det gjode vi också. Lite lagom högt, typ 40meter upp i luften. Skit coolt, men läskigt att gå upp för. så det tog en liten stund.
Ja, sen gjorde vi väl inte så mycket mer där. Bara tog det lungt!
Senare denna vecka åkte vi till Tyskland, då J:s pappa bor där. I skuggan var det minst 19grader, guuuuud så skönt det var. Men vi hade ju inte packat kläder för den värmen så det va ju bara att traska ner på stan och inhandla sommarkläder. Såå sjukt billigt det var där vart vi handlade, så vi plockade på oss en hel del. När vi ska dit nästa gång ska jag åka ner med en tom resväska nästan, så kan man handla alla kläder där.
Öl, ja det drack vi nästan varje dag. Eller?! Ja, varje dag blev det en iaf. Vi var ju på semester. Dagen innan J:s födelsedag alltså i fredags drack vi riktigt champange från Frankrike, satan vad god den va! Mmmmm..
Kan inte lägga in bilder nu heller, min mobil är dum :(
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback