getingen är i min mage

sitter ute på min altan vid min stuga med grabbarna, nu har dom kommit på att dom ska köpa bil. Så jag får väl klä på mig andra kläder och ta mitt feta arsele och hoppa in i bilen och åka med. Jag tänker då INTE köra den bilen dom ska köpa, jag älskar min bil! Johan får köra den andra bilen ;)..
Ikväll blir det nog in till stockholm på stockholms cruising, så det blir kanske en öl eller två ikväll. Menmen, får se hur det blir för det kan ändra sig i sista sekunden.
Hunden bara växer & blir större och större. Jag har kommit på en idé att jag vill ha en till hund, en fransk bulldog. Men jag måste ha ett jobb och ett egen lya innan den idéen faller in.
Jaja, nu ska jag klä på mig. Puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Feta arsle.. haha! du är rolig du...

Tur att ni klara er och att det inte var nå större problem med ebbe.. :) tråkigt när sånt där händer! :/ Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback