Ja, killar och bilar...

varför skulle jag ens med idag? Eller varför kan dom inte bestämma sig vilken bil som ska ha :o? Detta resulterade i att vi krockade med en spårvagn.. SUCK! Nu kan inte jag kalla den här bilen fin längre & det komiska är att det är jag som står på bile´n, så jag vet inte om min premie minskar? Inte för att jag vet om dom kommer ringa till försäkringsbolaget eller inte, men det hoppas jag inte?! Ebbe va med om smällen också, men som tur va att spårvagnen smällde in i oss på den sidan han INTE sitter på, så han klarade sig & alla vi som satt i bilen utan skador. Men han va ju skakig efteråt, men jag lekte med honom när vi stannade vid en parkering efter johan och chauffören hade skrivit alla papper, så då glömde han bort vad som hade hänt. Han är inte ens åkrädd, för han hoppade glatt in i bilen när vi skulle åka igen.


Bilden säger allt, usch jag tänker inte åka med johán inne i stan något mer. Vi som kanske skulle till cruisingen ikväll, men jag tror jag skippar det faktiskt. Om jag vill dricka gör jag det på hemmaplan!
Jaja, nu sitter jag på en kompis epaflak och sitter och kollar när johan riktar bilen. Jag grät för jag va så arg när det hände, men nu nu kan man NÄSTAN skratta åt det. menmen, får se vad jag får hem för papper nästa vecka.. Men det va inte jag som körde, så det är inte jag som ska betala!

Happ, nu tänkte jag surfa vidare.

Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback