Ja må han leva

Haha, ja det har ju hänt lite saker i helgen om man säger så. Menmen, allt är nästan fixat nu. MEN JAG TYCKER BILEN SER UT SOM SKIT NU..... Johan är helnöjd över hur det ser ut, jaja visst om man hade sett direkt efter men jag är ändå inte nöjd! Går att åka skiten iaf.
Btw, har suttit & tänkt lite. Kanske ska lämna ut Ebbe på foder, så han lär sig ett och annat. För jag har inte tålamodet med honom ibland. Men ja, får se helt enkelt. Det är en dum tanke som kommer upp ibland. Men jag är fortfarande inne på att köpa en mindre hund också, då kanske det går lättare med Ebbe för han är så rädd att man ska lämna honom. Då kanske han blir lite mer ointresserad av oss när vi drar iväg.
Lillebror fyller 18 idag, så idag ska det firas med öl, tårta och en del sjungandes. Jag gav en del av presenten igår vid 12 slaget. Det va en grej han verkligen ville ha - SNUS!!
Kanske man ska dra till bolaget och tjacka några öl kanske? Det är ju trottsallt lillördag ;)

Hejdå på er!
Puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback