Kissar du i vattnet

Ahhapp, nu sitter jag här igen. Vaknade och hade hoppats på att broderns papper på bilen hade kommit, så jag kan ställa på den & att han kan skriva över den på våran moder. Men ni ska inte tro att jag har sån tur?! Menmen, kommer nog imorgon, hoppas hopppas hoppas!!
Ja, sen drog jag och johan in till norrtälje för hans pappa har kommit till sverige och han ville träffa honom så han fick ensam tid till honom. Så jag tog med hunden och drog till johanna. Vi satt och pratade och sen gick vi ut en liten sväng med Ebbe. Men johan har fått nya skor och en tröja. Så fint så!

Imorgon får vi se vad som händer. Nu ska det snackas här hemma, ett seriöst snack!
Vi höres gott folk!
Over and out!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback