Lite uppdatering!

Haha, ja som alla vet så är jag typ världens sämsta på att slänga in ett inlägg här. Men jag lovar mig själv att det ska bli bättre. Blir det så -NEEEJ?! Jahaappp, mor min och hennes gubbe slog ju till att gifta sig i lördags. Ojojoj, vad fina dom va, men gud så jag/vi fick jobba för att alla bord, dricka, mat och ja allt som ska vara på ett bröllop kom med och att det skulle vara bra. Har inte återhämtat mig än!
Jobbet flyter på som aldrig förr. Hoppas bara att jag får stanna längre, så det blir lite klirr i kassan. Så jag kan handla lite nya kläder och skit till mig själv, det va länge sen jag kunde. Men ja, jobbet va det ja! Det är såå jävla roligt att åka till jobbet, jag verkligen trivs. Så jag verkligen hoppas att jag får stanna ett tag till. Det här jobbet är ett av dom jag har jobbat med som jag verkligen tycker att det är roligt. Men ja, det är inte jag som bestämmer om jag får vara kvar eller inte?! Jag får väl hålla mig sams med kökschefen, det tror jag inte ska vara något problem för min del. Då jag inte ens frågar honom vad jag ska göra, sköter mig lite själv nu när jag vet lite mer hur/vad/när jag ska göra sakerna.

Hmm, jag har tänkt lite fram och tillbaka. Undra om jag ska starta en blogg om Ebbe? Det kan vara lite spännande. Så får man se hur han har vuxit och mognat. Ja, men det ska jag nog ta och göra på engång!
Min pojke är dum, han ligger i min stuga och vägrar komma hit då jag tyckte han va töntig för en sak! Menmen.
Killar är som dom är!
Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L i e - Fucked up life

Du kan ju skriva om Ebbe här, fast han får en egen kategori ;) då får du ju något att blogga om här.. :D Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback