upp & ner, ner & upp

Jahapp, söndag nu.. Eller, klockan är efter 12 så man kan ju egentligen säga att det är måndag nu. Boring! Men ja, jag har inget jobb ändå att gå till men alla kidsen börjar skolan på tisdag igen så den tråkiga vardagen början again. Livet rullar på i den vanliga ordningen med att söka jobb, sova, äta & umgås med vänner. Jag vet inte men jag känner mig nykär, tror jag har insett nu lite mer att det är Johan jag vill leva med. Visst, jag har inte tvekat en sekund på vårat förhållande men det känns bra som bara den. Ja, just nu sitter jag i bilen och lyssnar på hur grabbarna ska försöka lösa att ena bilen ska komma hem till ägaren, då han har rasat sin växellåda. Men ja, man blir inte klokare iaf! Nu har jag inge mer att yttra mig om. Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback