Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om. Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig.

Goder morgon! Eller.. Vaknade inte nyss men jag gick upp typ nyss. Skönt! Det kommer inte gå många knop idag inte, ska bara ta´t lugnt och njuta. Haha laddade ner den bästa filmen någonsin, det är minnen! Livet är en schlager, den är såååå bra. Kan aldrig sluta kolla på den, fast man kan replikerna utantill hahah. Skriva cv måste jag också göra idag, personligt brev likaså. Det va min läxa från jobbcoachen. Haha, så det är väl bara att börja det.

Ååååå, igår lagade jag en sån god risotto. Det va något grymt med den. Eller så va det bara att jag har varit sugen på det huuuuur länge som helst. Jag vet inte? Men idag ska jag laga den igen, så får se om den blir lika god. Det hoppas jag.
Fy bubblan, nu blir det film sen laga mat.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback