All that shit done!

Huuua, nu har man varit på arbetsintervju & hunnit rida. Jobbet verkade schysst, men jag får ju ist inte börja förns i april -.- jag vill ju jobba nu nu nu!! Ridningen gick super bra! Jag är hel nöjd, ska rida imorgon också. Kommer nog kännas lite i benen imorgon när jag vaknar, fick som sagt använda benen hela tiden typ. Trög häst att fatta att man kan ta det lugnt! Tog lite bilder idag i stallet, men kabeln har tyvärr fått fötter & kilat iväg. Hittar nog den senare, för orkar inte leta eller har rättare sagt inte tid! För ska hämta min mor & Kenta strax. Dom har åkt båten, hoppas dom har något gott till mig ;)

Tyvärr så är det för halt för att dra en ridtur utomhus & plus att jag inte riktigt vågar rida ut när det är isgata ute. Va modigare förut, men hänt lite saker i åren. Haha tycker att det ska bli lite varmare ute, fryser ju ihjäl! Usch, det är till och med så att bilen nästan strejkar för att det är sååå kallt.
Ska ut & starta bilen sen åka ner till båten.
Puss! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback