Break my car

Dagarna går såå segt tycker jag. Vill göra något - men vad? Grabbarna meckar, städar, fikar och sen meckar lite till. Okej, jag hjälpte till också igår. Men mest putsa lite, tog ut stolarna ur bilen - jag är riktigt händig ja!

Idag har det inte gått många knop här inte, vaknade vid 3 tiden och då satt jag mig här sen drog jag och den bästa och handlade lite sen fick jag äran att laga mat. Ja, nu sitter jag här - igen! Hoppas på att grabbarna tröttnar lite tidigare idag så jag får lite sällskap. Vill öppna en öl, men inte själv. Umgås vill jag också göra, men ja det kan blir lite svårt när dom knappt kan dra sig från garaget när det är mat. Knäppa är dom! Så ja, jag får väl stoppa i mina hörlurar i öronen och träna lite. Det är väl de jag kan hitta på.
Nej nu jäklar, nu kom dom in.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback