Det gäller att segla rätt.

Haha, suger på att blogga. Men haha, det gör ju inget. För det är typ ingen som läser denna iaf.

Snart är det dags för mig att börja träna, som jag skrev innan. Jag är såååå sjukt taggad! Fattar inte? Har inte varit det på länge? Tur är väl det att suget är uppe.
Skönt är det också att jag ska inte börja själv. Så då har jag alltid någon med mig & det är skönt.
Tisdag, kom till mig nu nu nu nu nuuuuuuuuu! Haha, jag får träna extra hårt denna månad. För det är mindre dagar i februari. Men det gör inte mig något.
I veckan va jag & den bästa på bio, The Tourist fick det bli. Den var sjukt jävla bra. Det är en film jag verkligen rekommenderar. Jobbintervju var jag också på, men det gick inte lika bra där. Jag fick det inte. Ååå, jag vill ha ett jobb. Vet att det är tjatigt, men jag vill verkligen ha ett. För jag har så mycket planer OM jag skulle få ett jobb, ett extrajobb hade inte heller suttit fel, bara jag får money money!
Pussssssssss!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback