Det går bra nu.

Sagt och gjort, jag åkte in och solade. Det va riktigt skönt! Känner att man måste skämma bort kroppen lite ibland. På vintern blir man så blek, vill vara brun. Börja träna ska jag också göra.

Måste bli av med all julmat, det är bara så.
Jag och grabbarna hade riktigt trevligt igår. Man kunde nästan tro att vi hade druckit eller så, vi skrattade och hade såååå roligt igår. Spelade kort i ca 5timmar gjorde vi också. Men idag ska jag slå till på att få i mig lite alkohol. Känner mig som en riktig hemma fru, lagar mat, eldar och ser till att dom har det bra dom där grabbarna. Jag är nöjd ja!
Jag saknar verkligen det gamla, säg att vi går tillbaka ca 5-6år. Då va allt perfekt för mig. Då hade jag allt jag vill ha nu. Hund, häst och ett bra liv. Fan! Vill ha en vändning nu i livet, ge mig ett jobb. Kan inte dom inte svara iaf, så man får ett svar. Då kan jag börja tänka längre än vad jag gör nu.
Sitter här och funderar på vad man ska ladda ner för musik till bilen, jag vill ha nytt och bra! Men oftast lyssnar man på samma gamla vanliga hela tiden. Så, nu har jag inte tid längre. Mina och dom enda jag har kvar hjärncellerna måste gå till musik just nu.
Vi hörs!
Pusselipusspuss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback