Det va riktigt dött

så va det för mig tidigare idag när jag skulle ladda ner musik till bilen. Så nu får vi lyssna på samma gamla vanliga musiken. Mig gör det inget, men sällskapet i bilen klagar då dant.

Något drickande kanske jag skippar idag, får se. Måste ta mig hem på något sätt lite fort och hämta drickan och lite kläder. Bilen har bestämt sig att vara krånglig idag bara för det. Bilar är skit helt enkelt!

This Afternoon - Nickelback, den låten går för fulla muggar här hemma. Jag verkligen älskar denna låt. Usch, det får mig att tänka efter allt som har hänt. Men det kan vara bra och tänka tillbaka ibland också.
Haha, idag har gjort något som jag verkligen inte får. Men vafan, ibland måste man vara lite busig ;)
Ska kila.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback