Drink up!

Är helt sjukt utslagen efter denna helg, men det roliga är att jag har inte gjort något speciellt?! Det är väl det som gör så att man blir utslagen.. Är rött hela tiden nästan, så ja nu hoppas jag på en vändning.

Har suttit och kollat på gamla bilder, vill ha tillbaka min lugg & mina otroligt coola färger i håret. Men kanske andra färger nu? Jag vet inte, vad tycker ni? Ni som inte vet hade jag brunt hår med blonda & röda slingor. Hur coolt som helst, jag bara älskade det! Haha, vet inte hur många olika frisyrer och färger jag har haft? Men vafan, mitt hår växer som ogräs. Helt sinnessjukt!
En sak, jag saknar studenten. Jag vill göra om det om o om o om igen!
skriver senare.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback