Godmorgon.

Guuuud så skönt det är att sova länge om dagarna. Jag måste ju passa på.

Det gick vilt till igår, drack lite öl, åt räkor med aoili - suuuper gott! Vi spelade även kortspel hela natten igen. Skulle egentligen ha följt med och rida men vädret stoppade det. Usch, vilket väder jag verkligen hatar det. Man kan inte göra ett smack.... Grabbarna meckar för fulla muggar, så igår när jag egentligen skulle ha åkt hem för att hämta lite saker då gick inte bilen som den skulle och massa annat. Men nu hoppas jag verkligen att den fungerar. Jag behöver den imorgon.
- jag vill ha sommar och sol nu. Är så less på detta väder.


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback