Good time with you

En STOOOOOOOOOOOOR dag imorgon. Jag är sååå taggad, jag bara hoppas & åter hoppas. Så nu tänkte jag slänga mig i sängen och glo på film, som jag inte hann riktigt med tidigare idag. Magen sa stopp för filmen och ville ha mat ist.

öööö! Juste, imorgon ska jag även rida. Det längtar jag också till. Något gryyymt mycket, ååå det va så länge sen. Jag vill ha en egen häst eller åtminstone ha en häst att få rida & kanske till och med tävla lite på. Men frågan är vems och vad för häst?
Här är hästen jag ska rida imorgon, Mustag Sally heter hon.
Det är min söta kusins häst. Joy heter min kusin, hon finns att kika på här.
Puss på er alla glada. Kanske till & med blir lite bilder från imorgon, om ni har tur. Vill ha lite nya bilder!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback