Let´s go crazy!

Oj, kom just på att det är snart 2veckor sen jag va inne här och skrev en eller två rader. Det är dåligt.

Juste, bilen ja. Den funkar än. Men den ska besiktigas imorgon, så får hoppas på det bästa.
Jag har varit på arbetsintervu denna vecka, dom ringde tidigare idag. Jag fick inte jobbet. Men det är bara att kämpa på igen! Besviken blev jag, för jag hade verkligen hoppats på att jag skulle få det. Det verkade som om att det passade mig. Men det tyckte inte dom, suck!
Visst, jag har KANSKE ett jobb. Men då får jag börja i April. Jag vill inte gå hemma enda tills April. Då blir jag galen.
Jag vill ju ha häst & då kan jag inte bara gå hemma. För då kan jag inte ha häst. Det blir bara en ond cirkel.
Idag ska jag, den bästa & hans kusin dra och bowla. Jag ska även dricka lite. Detta är min sista helg, för sen drar jag igång med hårdkörning av träning. Jag ser verkligen fram emot det. Min lillebror fick jag också med mig, men jag vet inte om han kommer vara utan alkohol, godis & läsk i 1månad. Det får vi helt enkelt se! Men jag ska iaf klara det. Jag har viljan framme, jag har sånt sug efter träningsmaskinerna. Tack mamma! Det va hon som erbjöd sig att inhandla ett var till mig och lillebror. Jag vart så glad. Äntligen.
Nu måste jag fixa mig, lägga in musik i usb-minnet & sen dra in till staden.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback