My toyota is fantastic

Helgen vart lugn. Skönt det också! Fick köra runt på mamma och kenta, men jag fick en liten sporre för det också. Fick ju köra deras nya bil, kände mig som en kuuuung! Den är helt otroligt skön. En sån bil ska jag också ha sen någongång. Gick och la mig tidigt både fredag & lördag. Firade min mor i söndags, hon fyllde nämligen år då. Hela 41 bast.

Köpa bil ska vi göra idag också, en äcklig 740. Men vad gör man inte för att sitta bil lös tills våran är klar för körning. Så har jag en bil också sen när den andra är klar. Hatar att dela på en bil, man kan inte riktigt göra det man vill när man känner för det.
Nu är det slut skrivet för mig i denna stund. Strax blir jag upphämtad. Bild kommer på bilen sen.

Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback