Nyårsafton 2010

Dagen började med att jag egentligen skulle dra mig till min låtsas syster, hon fyller nämligen år på nyårsafton. Men hon va sjuk, så drog mig länge i sängen.

Åkte in till staden. Skulle lämna saker till min lillebror, där blev det också att jag satt igång att dricka. Så där ja, nu va jag i gång. Satt hela vägen hem till den bästa och drack. Hemma hos honom blev det bara mer, mer och åter mer. Bilen va fylld med alkohol och raketer. Så ska en nyårsafton se ut!
Nästintill hans familj va samlad här, så trevligt så. Maten blev serverad och drickan stog redo. Tiden gick bara snabbare och snabbare. Några rundor poker spelade vi också för att snabba på 12slaget.
Yihoo, it´s time for rakets!

Jag som är så rädd, stog precis vid dörren och kollade. Hatar verkligen raketer, men inte små utan bara dom man skjuter på nyårsafton. 12slaget hade passerat och 2011 hade kommit. Jag och den bästa drog vidare in till staden. Skulle ta ett varv och sen dra oss hem till mig. Nejnej, så blev det inte.
Fick en körning med några för många, visst vi fick betalt. Men det är inte så bra egentligen.
Vi kom väl hem tidigt på nyårsdagen.
Hejs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback