Oha hela natten

Resan gick bra. Halt är det bara, hatar detta underlag att köra på! Matpengar fick jag också så vi kunde äta lite middag, har så mycket annat för sig. Skönt ändå att vara sysselsatt nästan hela tiden, annars börjar man tänka på allt. Usch & det gillas inte! Det kommer upp så många tankar som man har men som man egentligen inte vill finnas. Menmen, man kan inte alltid välja vad man vill tänka på eller så.

Mina ögon är så tunga, känns som om jag sover redan nu. Är så sjukt seg, men kan inte sova nu. Ska kolla på film med den bästa & även hinna mysa lite också. Vi träffas inte så mycket nu den senaste veckan, jag har gjort lite andra saker för mig själv. Men det kan vara skönt det också ibland!
Är fortfarande frusen efter ridturen idag, fy fasiken va kallt det var & jag hade lixom långkalsonger, raggisar och sen tjockjacka på mig men jag frös inte just då utan det kom efteråt. Lite så där lagom tills man skulle vara social med folket. Men det funkar inte riktigt då om man är kall och trött :/ Ååååh, jag vill ha en egen häst. Den känslan & den friheten man har. Jag bara älskart! Men.. Nu kommer man till det där med pengar?! Det har ju inte jag riktigt ännu. Får väl flörta riktigt rejält med min pojke så kanske han köper en åt mig den dagen jag är riktigt riktigt snäll ;) HAHA, den dagen kommer väl aldrig att komma. Skämt & sido!
Ögonen säger upp sig snart. Sängen kallar, höres imorgon gott folk!
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback