Passport

Har helt glömt att berätta. Jag och han fyller år 2 dagar mellan varandra & båda fyller 20 i år. Så då har vi bestämt att fly landet när dagen är kommen. Vi åker till Schweiz & sen drar vi några dagar också till Tyskland. Ååå, vad jag längtar. För han kanske det inte är utomlands, det är hemma. Men för mig, då är det utomlands. Jag sa för mig själv förut att jag skulle vilja åka utomlands när jag fyller 20, det får jag också.

Idag drar jag igång med träningsmånaden, jag orkar inte vänta tills imorgon. Tror inte lillebror orkar idag, så jag kör själv!
Gaah! Jag blir så deprimerad. Hästen har jag om jag bara får ett jobb. Kan ingen ge mig ett. Snälla!!!
Dags att dra mig utåt i det fina vädret.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback