Ska man eller inte?

Just nu känns det som om jag har så många bollar i luften, det känns att det börjar gå bra just nu. Jobbet är sökt, hästen är mailad på, bilen är uttittad nu fattas det bara bostad och hund. Sen är jag nöjd för ett tag!

Visst, det måste gå lås för jobbet, men det känns att det går som jag vill. Då kan jag leva som jag verkligen vill. Jag orkar verkligen inte sitta hemma längre, är så less. Vill ut och jobba och tjäna egna pengar.
Egentligen så skiter jag i vad jag jobbar som så länge jag trivs och det funkar med allt så tänker jag bara rulla på. Man kan inte vara så kräsen egentligen, för då får man inget här i livet. Jag håller verkligen alla tummar och tår.
Nej nu ska jag dra in till staden och sola lite. Känner att jag behöver komma ifrån verkligheten lite.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback