Vilken jädrans helg!

Ja, blev visst ledig i fredags. Chefen ringde ca 1min innan jag skulle sätta mig i bilen och åka in till jobbet. Då blev det att klä av sig och hoppa i säng nån timme till, jag klagar inte. Vaknade av att johan fick ett samtal av okänt nummer, han svarade och då va det en som ville komma och kolla på bilen. Vi städade ur bilen och rullade in till Norrtälje. Personen kom och kollade med ville inte ha bilen för det va massa små grejjer som han inte gillade. Då blev det lite dö tid så johan tog min mobil och kollade på blocket om det fanns någon bil om vi kanske kunde byta mot våran. Han hittade en, så han ringde till han som ägde bilen och frågade. Han va sugen! Så då va det bara att packa in oss & åka til Östhammar. Resan dit gick bra, men sen när vi skulle hem. Ojojoj, 8st däck i bakluckan 5 människor, 1baslåda och slutsteg & hund på det - ja det säger sig självt. Kaos! Det gick bra..
Så nu är JAG ägare av en 945 turbo, jag är ganska nöjd! För det blir billigare försäkring om jag står på den, då jag har haft körkort längre än johan.
På lördagen packade vi in oss & drog till västerås. Planen va att jag skulle köra och johan skulle dricka. Men han ville köra den nya bilen, så jag korkade upp vid 11 tiden. När vi kom fram till Power meet så va folket redan igång. Det va väl inte så roligt med det folket vi va med, så kvällen slutade för oss i västerås vid 10 på kvällen. Tur va väl det, för så full som jag va då, ojojoj. Det va länge sen, har minnesluckor från typ hela kvällen. Men så ska det vara!
Igår när jag vaknade va jag inte det minsta pigg, hela världen snurrade och ja jag mådde inte bra. Hela dagen gick och jag började må bättre. Men aa, körduglig va jag iaf inte!
Så jag, johan & stefan drog och badade, Ebbe va också med. För jag vill att han ska tycka det är roligt med vatten. Det börjar gå bättre & bättre!
Men det slutade inte så bra för mig, jag bröt tån. FAAAAAAAAAAN, så ont det gör. Menmen, på jobbet är jag iaf. Men det går inte så bra att köra, det märkte jag idag. Jag vill ha en automat just nu.

Ska jobba lite till.
Hejhej!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback