Lycka i all ära.

Första dagen på praktiken/jobbet igår. Kändes riktigt skönt, men idag får jag sota för det. Så ont i kroppen och inte bara det. Jag fick utslag för jag blev för varm, så kan knappt gå idag. Så oturs nog fick jag stanna hemma, kunde knappt sova inatt för det gjorde så ont, suck! Men nya friska tag imorgon :). Folket jag jobbar med är helt underbara, riktigt roligt faktiskt. Jämn gamla är vi också, sen fick jag veta igår att ena tjejen och jag känner samma folk. Så vi hade lite och prata igår, tiden gick lite fortare då. Lite långa dagar kan jag tycka för dom kronorna jag får, men skitjobben får man oftast i början. Jag får jobba upp mig helt enkelt. J är och skriver papper med sitt jobb, så han får in lite kosing också. Det var allt för mig, puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback