Rörigt.se

Jobbet närmar sig, jag är nervös och jag måste köpa bil. För jag och J kan inte dela på en bil och vi ska åt två olika håll och så börjar vi olika tider också. Så man kan inte samåka, det känns jobbigt. Sitter och letar för fulla muggar på en bil, men jag har hittat en men jag måste komma på en deal med min mor & det är inte det lättaste kan jag säga. Men det är hon också som har sagt att jag måste ha en egen bil nu ;) så nu måste jag hålla tummarna!! 

Hunden är tillbaka där vart han bor, men det känns tomt. Kanske det blir så att han blir min iallafall. Det hoppas jag också på, så det blir du och jag! För han kan isf följa med till jobbet, för det sa han att om jag hade en hund så kunde den följa med. Menmen..

Allt känns så rörigt just nu, inget är som det va för någon dag sen. Mina rutiner blev bajs. Men dom ordnar sig igen när jobbet drar igång. Äntligen får jag hålla på med något jag gillar, både vaa ute och sen med hästar. YEEY!!
Älskling käkar med sin mamma och en väninna till henne, men jag gillar inte det dom äter. Så jag måste vänta tills middagen är dags att göra, tror magen kommer ge upp innan.
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback