YEEEEEYY!!

Praktiken sket sig. Jag ledsnade för allt va så struligt och bla bla bla.. Så nu sitter jag på ruta 1 igen, men hoppas dom på Holmens ringer snart så jag kan hoppa in där några dagar. Menmen...

På söndag smäller det, jag och J ska köpa en ny bil! Haha, ja igen.. Men nu är det ingen 740 utan nu är det en jätte fin 850 som rör på sig lite bättre än den gamla trötta 740in. Tror Sandra kommer sakna bilen, men hon vet att hon får komma och pussa på den hur mycket hon vill. 

Det rullar på nu, för nästa vecka åker jag och den bästa och kollar på en hund. En amstaff hane, han är 6månader och det låter helt underbart och dom verkar nöjda med det som jag har skrivit om mig själv. Så nu får vi hoppas. SNART ÅKER JAG OCH J TILL HANS PAPPA! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...
Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback