Mycket mycket ledsen

Hejhej, nu ödslar jag lite tid åt min kära blogg.. Ja ni, som sagt jag har inte bloggat på ett tag.
Det har hänt lite tråkigt att min kära farfar gick bort som hastigast för 1 månad sen om inte lite mer. Så det va ganska tung rott hemma, men det va bara att kämpa emot sorgen. Men jag är ganska lättad över att han dog med det han föddes till - fiskare! Så för en vecka sen va jag på begravning, det va nog den finaste jag har varit på. Jag som hade tänkt för mig själv att jag skulle hålla in mina tårar och gråta ut hemma. Tror ni det gick? NEJ!
Min tårkanal bara öppnades och ville inte sluta upp. Men nu är det över, vi fick ett bra slut.

Ja, sen har det väl inte hänt så mycket. Hade kvalitets tid med Theo i en HEL VECKA. Då hans mamma inte va så pigg, sjävklart ställde jag och johan upp! För vi älskar den där lillkillen.
Ja, imorgon kanske jag och johan drar och kollar på en till hund. Han är så söt!
Men sen kanske Sandra också ska kolla på en hund imorgon. Men hon ska kolla på en tik, men det kan ju inte vi ha. Ja, om hon inte är steriliserad. Men det händer inte att man hittar en sån tik. Det är ju en på millen.

Jahapp, nu så. Nu vet ni att jag lever.

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Nej! Stackare sofie :(

Vad du än gör, håll inte sorgen inom dig!

det gjorde jag och blev riktigt dålig..

Vill inte att du ska behöva gå igenom samma saker!

Ta hand om dig, hjärtat!! <3

och hoppas ni faller för hunden, så ebbe får en polare :) Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback