Måste jag skaffa glasögon så jag ser vad du säger?!

Huuh, blev hemma idag från jobbet. Magen vill inte riktigt som jag.. Synd, för jag vill verkligen jobba. Känner att ögonen vill blunda, för det känns lite som om att jag har feber också. Men vafan, det va inte så jag ville. Jag vill vara frisk, för det är en hel del att fixa här hemma, då min mor & kenta kommer hem imorgon. Menmen, jag får väl ta arslet ur vagnen och fixa lite fast man är sjuk.
Baby sitter och kollar på massa bilfilmer på youtube, han vill väl också. Då måste han jobba först innan han får råd med en sån bra bil hahaah. Det går inte ens och få kontakt med honom.



- det är honom jag älskar. Han vill jag ha som min egna pojkvän hela mitt liv. Ja, han är bäst!

Ussssch, det regnar ute.
Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback