en hund som inte vet hur han ska ligga..?

Haha, ja Ebbe går upp o ner, fram o tillbaka. Bara för att han inte vet hur han ska ligga. Det roligaste är ju att han ligger på dom konstigaste ställena/ställningarna. Jahapp, killarna drog vid 9 tiden. Jag vaknade av Johans klockan och sen när han skrek på Marcus. Fast jag sa till johan att jag ville sova en liten stund till idag, men nej det fick jag inte! Men jaha, det va bara att kliva upp och sätta sig här.
Vill egentligen söka jobb, men vafan. Jag är totalt nere, sen är jag inte den där typen som drar in i en butik och lämnar ett cv. Men ja, jag måste ju. För annars kommer jag ALDRIG få ett jobb..

Sådär, nu är det slut handlat för Johans del på mina pengar. Jag vill ha dom för mig själv. Han måste lära sig att söka egna pengar, jag tänker inte betala massa delar till en bil som han sen tänker sälja. Visst då får jag tillbaka dom pengarna, men då ska han köpa en ny bil och sen säger han att den bilen är hans & det roligaste är ju att jag har betalt lika mycket. HAHA! Men jag orkar inte bry mig. Men inga pengar ska ha få av mig iaf! Det enda han får av mig i pengar väg, det är matpengar & kanske ciggpengar. Men sen får det vara nog.

Haha, ni kanske tycker jag riktigt elak emot honom. Ja, så känner jag också. Men jag tänker inte leta jobb bara för att johan vill ha massa saker. Jag har inte riktigt köpt saker som JAG verkligen vill ha än, men det kan jag inte ens bara för att han vill ha massa saker. Eller, jag har beställt lite kläder. Men det är inte mycket om man jämnför hur mycket jag har fått på detta år.
Jo! Jag köpte ju Ebbe, det va de bästa köpet! Men snart kommer det en till, JAG SKA BARA HA EN TILL!

Fridens liljor, nu ska jag fixa mig och åka in till norrtälje.

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback