mellan mina ögon ser jag det blå

Idag blev det jobb för min del. Imorrn också, sen är jag ledig/dom har tagit in en ordinarie vikarie istället för ons-fre. Så det blir att sitta hemma & söka jobb då! Ja, mer har väl inte hänt denna vecka. I helgen blev det lite alkohol med yojjo och två herrar sen igår blev det en tripp till linnanäs som ligger på ljusterö med johan, pappa och pappas hyresvärd som bjöd på mat till pappa och johan för dom hade hjälpt till att mecka ihop hans båtmotor från 1923 typ, nej men gammal är den iaf! Då åkte vi förbi kyrkogårssön, för dom som vet vad det är?! Nu så, nu kommer vi till det roliga eller tråkiga det beror på hur folket ser det. Men jag och johan har bestämt oss att dra, dra långt ifrån norrtälje. Vi vill starta om på nytt, så vi drar till norrland förhoppningsvis till vintern och bosätter oss där minst 1år. Så nu är jag aktivt sökande på jobb uppåt så vi kan dra! Men man ska inte dra förhasstade slutsater ännu, för det ligger lite på is som jag just skrev. Men dagen ska komma, det vill jag!! Så när den stunden kommer så kommer jag tycka synd om Ebbe för han som redan fryser när det inte är minus grader så bosätter vi oss i kylans håla. Men det blir till att köpa strumpor och ett tjockt täcke till grabben! Men detta betyder inte att jag ska sluta umgås med mina vänner, ni är hjärtligt välkomna upp såklart. Tack för mig! Nu ska jag hem till far min & kolla på hans nya lya. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Noo sofie! Don't leave me!! <3

Postat av: sofie

Men nathalie, du får väl komma & hälsa på då ;) pusssssss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback