15/4

oj oj nu är det inte långt kvar, allt är fixat ! Nu är det bara en dubbelkoll sen järnet ner till station och möta boysen! Åh va jag längtar, till att stå på soldäck och ta en kall! Känner att duschen jag klev ur nyss verkligen behövdes, för jag blev ju väckt av en viss jewla jenny vid kvart över 8 för den dumma kossan skulle skicka ett sms ;) haha. Sen dess har det vart fullt upp, men tack jenny! Det behövdes faktiskt! Men det är inte skönt att vakna av ett sms :p det enda negativa med båten är att jag är ensam tjej :p, men det kan va till en fördel oxå. Det får kvällen avgöra, hah. men ojoj, nu måste jag sätta fart med mitt hår, kan inte gå ut med en stor handduksturban på huvudet, då smäller blomm av! haha, han är så söt ;). puss


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenniiieh

hahha mongo:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback