Bananen

Yes, klarade mig ur 1 april! Men ist kom det igår, "vad heter annans på engelska, annans eller ananas?" "öööhm, annans?"  "Din dumma jävel, inget av dom annans heter pineapple!" HAHAHAHAAH, dum eller :p

Idag, torsdag.. Nu börjar dagarna verkligen närma sig tävlingen & min födelsedag! Jag vet inte riktigt vilken dag jag ska vara mest nervös på :p för jag har hört lite att mina släktingar har hittat på något till mig. Med dom kan man aldrig vara säker på, + att mina kompisar säger att dom har oxå en jätte bra present åt mig. Men först och främst måste jag försöka komma ur tävlingen, är hur nervös som hellst :p. hej och hå, nu är det dags att göra sig i ordning till skolan, mamma kommer snart :) puss



Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

loooool. de där me annanas säger dom i molle eller mojje eller vad han heter, de där klippet duvet innan han börjar sjunga om bananerna. å liiiite pinsamt äre ju att du inte vet vad ananas heter ;) haha. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback